Hyler og skriger

af Futfar, Kajerød, 18/9 2013, 16:13 (4086 dage siden) @ Carsten B. Thomsen
redigeret af Futfar, 18/9 2013, 16:20

Jeg skal ikke fremhæve det ene produkt frem for det andet. Jeg bruger noget der hedder Super Lube, men efter min opfattelse drejer det sig om at benytte et produkt der indeholder teflon, og som ikke er for tyndtflydende. Selv en beskeden portion af produktet er meget dyr, men selv med et stort antal modeller der skal smøres, er der jo til mange års forbrug.

For mig at se, er teflonindholdet ikke uvæsentligt, tænkt blot på hvor mange ting vi har i køkkenet, til madlavning, der er teflonbeklædt:-) :-) :-)

Edit: Ja den i Hadsten har vist behov for en tur hos "smøremanden", det lyder ihvertfald sådan, for den lider vel ikke af "Märklin smøring" med ikke børnevenlig olie?

--
Med venlig hilsen
Futfar.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak