Knarbjerg har testet den "nye" lyd til My fra PerfectTrains

af Langelandsbanen, 6/8 2024, 10:43 (41 dage siden) @ bygger01

Jeg synes det er så fint, at Knarbjerg skriver en anmeldelse - Dem har jeg også selv skrevet flere af og påpeget fejl og mangler. ;-)

Jeg mener bare ikke, at man kan fastholde et narrativ om "Jeg kan ikke få mine penge tilbage, og jeg kan ikke sælge det videre. Mine penge er spildt og de vil ikke hjælpe!" Når virksomheden faktisk fra start af rækker ud og vil løse problemet. Og ikke alene det, men faktisk helt tydeligt tager det på deres kappe, at deres kommunikation omkring produktet må have været for dårlig, hvis en kunde er gået derfra skuffet.

Faktisk synes jeg, at det viser en større lyst til at fastholde et negativt syn på virksomheden, fremfor, at ville have løst problemerne - alt det tilsyneladende kræver er en mail. En forretningsgang man også har accepteret gennem handelsbetingelserne.

Jeg har ikke beskæftiget mig med hvordan PerfectTrains hjemmeside så ud ved Knarbjergs køb, selvom man sikkert let kan se det gennem Wayback Machine. Men jeg kan dog konstatere at når jeg læser derinde i dag, synes det ganske tydeligt hvad man køber. Også når det kommer til fremtidige opdateringer af lyden.

Her skriver Knarbjerg i tidligere kommentar, at han vel så "Det vil sige, jeg måske om 2 måneder kan se en ny version på Jeres hjemmeside af de filer, jeg har købt, . Men til den tid skal jeg så igen betale 199,- Kr for at få den nye forbedrede version?".

Hvis man kigger på hjemmesiden kan man se, at det ikke er tilfældet, og det føler jeg mig faktisk også sikker på, at han også ville få fortalt i en eventuel korrespondance.

Men som man siger: Man kan tvinge en hest til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak