Knarbjerg har testet den "nye" lyd til My fra PerfectTrains
"Og jeg kan ikke se hvilken nytte, jeg skulle kunne få ud af at, skrive en mail til Jer."
"For mig var købet af lyde fra Perfect Sounds et fejlkøb, som desværre ikke kan refunderes eller videresælges."Du må meget undskylde mig, men jeg synes lidt, at man er en "sur gammel mand", når man ikke engang rækker ud til forhandleren, EFTER, at forhandleren har tilbudt at finde en løsning, men derimod fastholder at alt er elendigt. Der er INGEN professionel virksomhed, som løser kunders reklamationer i plenum på sociale netværk...
Jeg tilslutter mig den holdning. Der er kun ganske få producenter i Danmark, og jeg har svært ved at forstå behovet for at lufte sin utilfredshed i plenum, frem for at kontakte producenten. Lad os da løfte og støtte dem som gør et stykke arbejde for vores hobby. Perfecttrains har rakt ud her, men det burde have været en dialog mellem køber og producent.
Mvh. Ole