Knarbjerg har testet den "nye" lyd til My fra PerfectTrains

af Knarbjerg ⌂, Nordsjælland, 5/8 2024, 19:36 (42 dage siden) @ Sami

Hej Knarbjerg

Jeg går udfra du er tilfreds med produktet, da jeg ikke har modtaget en mail fra dig.

Hej igen Sami.

Ja det vil jo være den nemme løsning:-D

Men nej, Jeres produkt lever på ingen måde op til mine forventninger, som jeg vidst også udtrykker nogenlunde klart i mit svar til dig tidligere i denne tråd.
Og jeg kan ikke se hvilken nytte, jeg skulle kunne få ud af at, skrive en mail til Jer.

Det ville være meget mere gavnligt for alle såfremt, I åbent her i tråden forholdt Jer til de konkrete spørgsmål, jeg stiller i før omtalte svar til dig.

For mig var købet af lyde fra Perfect Sounds et fejlkøb, som desværre ikke kan refunderes eller videresælges.
Den slags sker jo og, jeg er nu i gang med at sætte mig ind i hvad, man selv kan udrette med de lydprojekter, ESU tilbyder gratis fra deres hjemmeside.
Jeg skal nok komme med en beskrivelse af mine erfaringer med dét i et nyt opslag;-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak