Styrevogne fra det ny MJ firma F2010. - flere fotos
Tak for billederne, Henning.
Det er lige før, at man kunne falde for knirkende teaktræsvogne - hvis det da ikke lige var fordi, CRS knapt nok kan bruges i sen epoke IV - måske bortset fra CRS 3602, der vist liiiige kan snige sig med, i forbindelse med forsøgskørsler.
PS ( datteren er nu mere interessant end det fædrene ophav )duk og væk - av av
(Og det blev en smuk datter, som midt i alt postyret naturligvis ikke bør skylles ud med badevandet...
- så... endnu mere duk og endnu mere væk - og endnu mere av)
Det følgende er måske også lidt kontroversielt, men personlige glæder jeg mig nok lidt mere til, hvad der eventuelt måtte komme af nyere materiel (bl.a. Ardelt, Bf (kan ikke vente...), Ckm, eventuelt nye oplag af B-vognen ?, o.lign.), for hvis vi skal have flere yngre udøvere af vores dejlige hobby "med på vognen", så skal der også andet og mere end damp og teaktræ "på banen" (men som selv os "yngre" udøvere anno 1960'erne jo naturligvis også sehr gern haben will, ja ).
--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.