Heljan og service :-)
Den bliver jeg altså nødt til at forsvare.
De gange, jeg har haft en del på en Heljan vogn eller et lokomotiv, der er knækket, har jeg ved henvendelse pr. mail altid fået tilsendt de ønskede dele - og det uden hverken regning for dele eller porto - Det vil jeg da kalde service!
Jeg har prøvet at få nye gummisvulster til mine A & B vogne gennem flere år og flere kanaler, men de gider ikke engang at svare... virkelig dårlig service
De mere flade gummivulst blev produceret og delt ud til forhandlerne i sin tid. Så at dine ikke har fået er sådan set dårlig service fra sælgeren, medmindre vognene er købt af en privat som ikke kan lastes for sligt. Jeg tror ikke at der er flere at finde i løs tilstand hos Heljan, men det er en oplagt løsdel på et tidspunkt når de alligevel produceres.
Men det er jo ikke nogen vindersag, hvis man begynder med at sige "dårlig service", når man gerne vil opnå noget - det gælder nok i de fleste af livets forhold