Kedeligt nyt fra McK.
Nu er det jo meget svært at bedømme hvor detaljerede de forskellige modeller er, hvis man ikke har dem i hånden. Det er jeg så så heldig at have.
Jeg sender lige et par skilderier af den bageste vogn - kaldet The Park Car - fra toget The Canadien. De har alle navn efter en af de mange nationalparker der findes i Canada. Denne vogntype løber altid bagest i toget.
Toget er 20 - 28 vogne langt, og kører mellem Toronto og Vancouver og omvendt.
Med McK's vogne i den ene hånd, og Rapido Trains i den anden, synes jeg at der er en verden til forskel på detaljerne. Bevares, de danske personvogne har jo heller ikke alle de detaljer som de canadiske har, så jeg er skam stadig yderst tilfreds med hvad McK laver, det kan blot undre, at de canadiske kan erhverves for ca. den halve pris . Og som nævnt, er alle personvogne leveret med indv. belysning; ikke så ringe endda....
Kære Futfar
Jow - jeg må medgive at der er (mange) flere detaljer og det er nok der jeg fik udtrykt mig upræcist, for der er helt klart flere detaljer på Canadierne der har også langt mere udstyr end en gammel CC vogn, men jeg synes ikke man kan sige at de detaljer der er der er "dårligere" og for den sags skyld bedre på CC vognene - begge er af ypperlig kvalitet! Så er der lige det med prisen, årsagerne hertil er sikkert mange, en vigtig faktor må være oplagsstørrelser. At firmaet selv ejer fabrikken har nok også betydning for udsalgsprisen.
Gode hilsner
Flemming