HELJANs madpakke
Lokomotivet som var lånt ud til OHJ var en type 600D, og undervognen var ikke den samme som type 650D og 800D. Længden over pufferne på type 600D var 10,6 meter mod 11.36 meter på type 650D og 800D. Akselafstanden mellem de inderste kobbelhjul var på type 600D kun 2,7 meter mod 3,2 meter på type 650D og 800D. Type 600D havde heller ingen kasketskygge over førerrumsvinduerne. Den udlånte type 600D svarede til Gribskovbanens L2 (bygge nr. 500020), som blev leveret i 1957. Deutsche Bundesbahn V65, havde de samme hovedmål, men frontlanterne på V65 sad fremme på bariererpladerne, på de danske lokomotiver var frontlanterne bygget ind i motorkasserne. Roco har haft V65 i H0 på programmet i flere bemalinger. Så bedste bud på en OHJ "låne" maskine eller en GDS L2 er en ommalet Roco V65 med ombyggede frontlanterner. Der er endvidere nogle mindre markante forskelle som man nok kan leve med. V65 har i modsætning til GDS L2 ingen luftgæller i motorkasserne, og lamellerne i motorkøleren er vandrette på en V65 og lodrette på GDS L2. Vh og fortsat god Påske Mo 568 - Thomas Albøg Olsen.