Bcm-o
Hej
Lige et spørgsmål, hvornår blev disse vogne udsmykket med måne og stjerner...? der var åbenbart én vogn som ikke fik dem nr. 413. men 412, 414 og 415 fik dem.
mvh.
Jan
Hej
Lige et spørgsmål, hvornår blev disse vogne udsmykket med måne og stjerner...? der var åbenbart én vogn som ikke fik dem nr. 413. men 412, 414 og 415 fik dem.
mvh.
Jan
Ud fra billederne på www.jernbanen.dk
Kunne det se ud til, at Bcm-o senest fra 1989 er malet om med måne. Men i teksten ser det ud til, at være sket fra starten!!
Jeg kan godt se at 414 har måne og stjerner i '89, men det kan undre at 413 aldrig fik det, den blev udrangeret i '93, 4 år før de andre. p.g.a. uheld...?
mvh.
Jan
At 413 aldrig fik den eksorbitante bemaling er korrekt. Men hvad de andre 3 fik af bemaling, og hvornår, kan vel læses af denne udmærkede hjemmesides arkiver?.
Og det får mig til at stille dig spørgsmål om hvad du skal bruge af yderlige informationer - som måske ikke fremgår af nævnte oversigt - til? Er du i gang med at skrive et nyt kapitel til historien om Bcm-o, eller er du blot faldet over noget som kunne være "nice to know"? Det ville jeg da gerne vide, for så kunne jeg måske bibringe dig nogen relevant viden omkring emnet.
--
Med venlig hilsen
Futfar.
Jeg kan godt se at 414 har måne og stjerner i '89, men det kan undre at 413 aldrig fik det, den blev udrangeret i '93, 4 år før de andre. p.g.a. uheld...?
mvh.
Jan
Bcm-o 413 var med i P 594 Fh-Kh der "væltede" i Roskilde 28.12.1992.
Jeg har 2 stk Lima Bcm-o uden måne og stjerner, og nu er der kommet en Roco udgave med måne og stjerner. Da min private epoke slutter 31. dec. 1990, ville jeg bare vide om vognene var mest korrekt med eller uden inden for min epoke. Men jeg kan vist kun ha' én uden
mvh.
Jan
Hej Jan,
Jeg har 2 stk Lima Bcm-o uden måne og stjerner, og nu er der kommet en Roco udgave med måne og stjerner. Da min private epoke slutter 31. dec. 1990, ville jeg bare vide om vognene var mest korrekt med eller uden inden for min epoke. Men jeg kan vist kun ha' én uden
Hvis du vil af med den ene af de "stjerne-løse" er jeg evt. køber...
Peter
Det kan da godt være, hvad vil du gi'...?
Jan
Det kan da godt være, hvad vil du gi'...?
Jan
Har sendt en email.
Storskalaer, Livesteam : Min innendørs skala O bane. Liten men fin.
Digitalstyring, datastyring og automatikksystemer : Zimi dekoder
Digitalstyring, datastyring og automatikksystemer : Zimi dekoder
På Sporet Af 2021
Pris 240 kr.