Hvilke servoer?

af Skott, 29/5 2016, 11:39 (3107 dage siden)

Hejsa

Jeg er ved at få min opstillingsbanegård færdiggjort. Jeg har her anvendt servoer som drev til sporskifterne. Her har jeg købt en stabel af disse: Servo. Jeg har dog desværre oplevet, at nogle af dem låser. Løsningen her er, at påvirke selve hornet mekanisk, der dog bør undgås, da det slider voldsomt på de små tandhjul i servoen. Der er dog også en enkelt af servoerne, jeg allerede har måttet skifte igen, da den er helt død, selvom den faktisk kun har været brugt i forbindelse med indstillingen af skiftets position.

Derfor overvejer jeg kraftigt, fremsigtet at købe nogle bedre servoer, da jeg ikke ønsker at skifte flere efter, de er monteret, så: Hvilke servoer er sikre og stabile at investere i - og samtidig til at komme i nærheden af, prismæssigt?

Jernbanebøger

Med jernbane gennem hverdag og arbejde

Med jernbane gennem hverdag og arbejde
Pris 250 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak