McK
Kunne man mon turde at håbe på en variant af McK's Ag-vogn, i form af en AC-vogn ?.
Mon ikke - det er vel strategien at komme med hvad der er i McK's katalog
Hehe, så ser det jo lovende ud, Ulrik![]()
Det er glædeligt, at der imellem McK's lækre feinschmecker-udgaver af modeller, som vi har set før, også kommer egentlige nyheder.
Personligt ser jeg meget frem til Ardelt-traktoren og Lps-vognen - og så må "Rulleskøjten" og "Marcipanbrødet" da meget gerne også komme med på listen over fremtidige projekter.
Jeg havde nu hellere set en postvogn eller en rejsegodsvogn i stål og som nok ville være mere salgbar pt. CC-vognen har solgt aldeles udmærket og det vil være forunderligt hvis der kan komme en fjerde model af den, som også sælger. Men sådan set er der jo intet i vejen med at nogle orker at holde gang i omsætningen (altså hvis kunderne vil følge med). Men jeg er jo også så pessimistisk med hensyn til kundernes fremtidige betalingsvillighed hvad angår modeltog.
Ardelt-traktoren skal nok blive fin. Vi skal dog lige se den køre for egen kraft først. Lps-vognen som model betragtet er god, men vist lidt nichepræget. Den vil dog tage sig godt ud på et godt detaljeret anlæg.