Brugt modeltog med dansk forbillede - hvad er eftertragtet?

af cm, 17/2 2016, 16:23 (3208 dage siden) @ jimmy

Hej Torben.

Ja sønnike er ved at spare op, men der er jo også mange andre ting der frister i denne verden.

Hvorfor han er helt vild med MH, MT, Ardelt-traktor og Köf er nok lidt min egen skyld, da jeg selv har kørt med disse maskiner i størelse 1til 1. Er til daglig lokomotivfører ved DSB.

Han har diverse Märklin MY-loko 5 stk, og 3 MZ to fra Lima og en fra Roco som vi desvære ikke kan få til at kører. 2 MR-tog og et diesellokomotiv fra VLTJ Ml 15.

Syntes ikke det er nemt har 3 gange fundet en Köf men enten har de været for dyre eller lige blevet solgt for næsen af os.:-|

Hej Jimmy!
MH fås i hvert fald hos Felderbanen. Jeg så dem så sent som i går. Her er et link: FELDERBANEN MH

mvh
Chr

--
[image]

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak