Mit tidligere anlæg

af sorensen_dk, 30/4 2014, 02:55 (3866 dage siden) @ cslundsten

Carsten, det var et mere end nydeligt anlæg du fik bygget!

Jeg kan se du har en reference til David Barrow's Cat Mountain & Santa Fe. Jeg er med på konceptet med en lineær sporplan, men har altid anset hans domino-anlæg for ekstremt kedsommelige, selvom han er en stor stjerne i ModelRailroader.

På et konkurrerende forum har jeg nogle gange reklameret for John Armstrong som den ultimative anlægsdesigner; måske endda opfinderen af lineært desigt. Flere af hans tidlige sporplaner, og specielt artiklen om 'Yard Design', er guld værd. Kan downloades (købes) her :

http://www.kalmbachstore.com/modeltrains-railroading-model-railroading-digital-download...

Noget siger mig (jvf. grovskitsen) at du ikke får det maksimale ud af rummet. John Armstrong er altid værd at genlæse....

Håber du får tid til at dokumentere fremdriften på hjemmesiden.

Tom P.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak