Kælder er legerum nr. 1
Så har det som vi alle har vidst i lang tid ramt aviserne:
http://jyllands-posten.dk/bolig/tips/ECE6374789/maend-siger-ja-til-hus-med-kaelder-kvin...
Så har det som vi alle har vidst i lang tid ramt aviserne:
http://jyllands-posten.dk/bolig/tips/ECE6374789/maend-siger-ja-til-hus-med-kaelder-kvin...
Ja, "rod, larm og snavs" kendes da også - ligesom kloakvand - fra en hel del modeljernbanekældre.
og det må godt læses med i øjet
og der må godt
BEMÆRK
en kvinde har skrevet artiklen - og intet nævnt om modeljernbane
og ekspertens råd om hvordan og hvad - og læs den godt - også mellem linierne !!!
ja så ender det med at også kælderen bliver et "bo bedre"
hvor blev det af - altså det med " rode og ikke vises frem" og evt mandens domæne
ja - fru hyachint har og lever ikke forgæves - og der kan man se hvad der sker nå nu de har fået stemmeret, taleret og lov til at gå i lange bukser !!!
næ mine herrer.
man starter med et helt almindeligt familiehus ( evt uden kælder - mange nye parcelhuse har netop ikke en sådan !!!! - og hvis det nu også være - anskaffe sig en familie
i mangel af hus kan en evt større lejlighed ( afhænger hvor flitigt man vil bruge soveværelse, køkkebord, sofa, badeværelse, sofabord, lysekronen ( opfindsomhed, opfindsomhed mine herrer !!! ) også bruges
og drømmen om en modeljernbane - den må så bare vente - men kan eventuel indkøbes og gemmes i et "bo bedre" skab" til absolut "bedre tider"
dernæst
ungerne ud af vagten hurtigst muligt
så er deres værelser fri
dernæst foreslås at
lave soveværelse(r), i de nu "ud af vagten" frie rum ( evt hjælpes det med at tillægge sig en højlydt snorken + at tillægge sig vanen med brunkul, sveskegrød, stærk ost og des lige mindst 1 - 2 gange om ugen ( surstrømning er måske esset )
så en stue i det nu frie forhenværende soveværelse
og -
MODELBANEN i STUEN
og lige pludseligt - kan man måske lave modelbane over det hele
opskriften er helt frit at benytte
mvh
henning h087
og en tager så lige en tur til Timbuktu
--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk
Truth is stranger than fiction....
H087 har slet ikke forstået pointen: non-kælderinteresserede ved slet ikke hvad der foregår i den slags rum. Det ved skribenten tilsyneladende heller ikke rigtig. Men det er også det vigtige med den slags huler, for det er jo netop det private som ved det som er hele sagen.
Ja, og skribenten Carsten Jensen taler endda om "en skimlet sekt af klamme kældermennesker". Det lyder som en eller anden mj-klub...
Ja, og skribenten Carsten Jensen taler endda om "en skimlet sekt af klamme kældermennesker". Det lyder som en eller anden mj-klub...
Eller blot et hjemmeanlæg med kælderlugt og rustne Märklin-skinner.
Storskalaer, Livesteam : Min innendørs skala O bane. Liten men fin.
Digitalstyring, datastyring og automatikksystemer : Zimi dekoder