FREMO-træf i Stoholm

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 27/11 2013, 12:57 (4016 dage siden) @ Josax1978
redigeret af Carsten B. Thomsen, 27/11 2013, 13:16

Nu hvor udstillingen i Stoholm er vel overstået, kunne det da være sjovt at høre folks mening/ holdning til FREMOs første udstilling i Danmark, såvel som i Stoholm.

Hej Jørgen

Jeg var i Stoholm som gæst både lørdag og søndag, og jeg var vildt begejstret for arrangementet og håber at kunne komme og kiggelure næste år også - måske endda som Fremo-medlem :-)
Og så håber jeg også på, at der arrangeres et Fremo-træf i Stoholm næste år også, og at det bliver en fast årlig begivenhed.

Det var vist første gang, at der var et større Fremo-træf så langt nordpå (?), så det skulle jo naturligvis granskes nærmere - og for mit vedkommende kunne en tur til Stoholm heldigvis kombineres med et familiebesøg i nabobyen (og i den forbindelse en stor tak til Keld Kilegaard fra Skive Modeljernbaneklub for at give et lift "hjem" om søndagen, på sin tur tilbage til Skive - jeg kommer og besøger jer i klubben en skønne dag (aften!) :-) ).
Det var herligt at hilse på venner og bekendte indenfor MJ-kredse, og det gik det meste af tiden faktisk med.
Det var derfor først om søndagen, at der blev tid til et hurtigt kig inde i Hal 1 med de mange forhandlere fra nær og fjern, og det må siges at der var masser af dejlige fristelser (men ikke ret mange lommepenge - håber at det med lommepenge bliver bedre til næste år).
Jeg deltog også i Martin Wilde's Fremo-foredrag om lørdagen og lærte derved lidt nyt, og både Fremo-træffet i Hal 2 og foredraget i mødelokalet ved Hal 2 gjorde mig kun endnu mere "tændt" - Fremo er et genialt koncept, så skik følge... .

Jeg optog ingen videoer, men om søndagen fik jeg endelig tid til at tage nogle billeder - de fleste af dem af detaljer ved Fremo-modulerne til inspiration for det kommende modulbyggeri - men et par af dem var også billeder af det, der er ovenpå modulerne:

[image]

[image]

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak