Lokoførere i modeltoget ?

af Erik V. Pedersen ⌂, 28/8 2011, 10:11 (4838 dage siden) @ Christian Møller

Hej Alle!

(...)
(Jeg er endnu ikke medlem af en klub - idet den klub der er i min by kører DC analog , min makker og jeg har AC digital.)

mvh
Christian

----

AC digital >< DC analog.

Alligevel kunne Du/I formentlig have stor glæde / gavn af at blive medlem af en klub. Et modelbaneanlæg består jo af meget andet end AC og DC. Huse, træer, veje, sporskifter med motorer og kontakter til; sikringsanlæg. Ure til køreplaner og kørsel efter køreplan. Baggrunde der skal males på vægge (et meget forsømt område i mange klubber og sikkert også private anlæg), relevant loftsbelysning og meget mere.

Johhhhh, --der er mange gode grunde til at blive klubmedlem udover AC><DC / analog><digital.

Erik V. Pedersen
www.evp.dk

Hertil alle de allerede af andre nævnte gode grunde.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak