Vingehjulet og DSB-bladet bortgives scanning af Lokomotivet

af h087 ⌂, bagsværd, 8/5 2013, 01:30 (4220 dage siden) @ Erik Olsen
redigeret af h087, 8/5 2013, 02:26

netop, hvis man gider at læse

intet er lagt på nettet endnu - men foreløbig for at sikre
der skal jo indhentes nogle tilladelser først - for at det kan blive til virkelighed på nettet.

og at jeg skriver nettet - er fordi det er "nettet", selvom at fx at såfremt lokomotivet/tog på tryk er scannet ville det blive tilbudt lokomotivet/tryk tog på tryk´s hjemmeside - ingen har snakket om private hjemmesider - men kunne jo være en mulighed at lægge på et af arkiver/forummerne også, såfremt at pågældene blade ikke havde/har mulighed selv for en side - det kunne også være en klubs side osv - vi forbereder bare og scanner ind ( groft sagt laver arbejdet på forhånd ) - mit arkiv vil tilgå en klub, såfremt der skulle ske mig noget - og som nok vil udmøntre sig til et møde med øverste eller nederste før rettighederne udløber - og den klub vil så også få rettighederne til h087 tegningerne overdraget - idet mine arvinger ikke har interesse for tog - og har fået besked og er inforstået med det, hvad der også gælder min togsamling

men som Erik rigtigt skriver - så må jeg scanne alt jeg vil, og gør det for at sikre - da jeg ikke har et brandsikret skab til at opbevare dem i, såfremt ulykken skulle ske
mvh
henning h087

ps - husk dog lige på at h087 tegninger har jeg - og kun jeg rettighederne på - da jeg har tegnet dem, uanset om de har været offentligtgjort i lokomotivet eller andre steder - og kan derfor bruge dem hvor, hvornår som helst. Lokomotivet og tog på tryk har en brugstilladelse men ingen rettigher på dem - (de har jo aldrig (købt/bestilt eller stillet grundmaterale til rådighed for,-( det har jeg selv anskaffet/købt/betalt)) - tegninger af mig, men har fået dem stillet til rådighed - og det har de, samt andre stadig :-)
og skulle jeg være meget nøjeregnene, så har lokomotiver/tog på tryk jo desværre ikke altid overholdt krediteringen henning orlowicz eller h087 signaturen ved brug af mine tegninger - så....:-) :-)

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak