L. S. Modells fra Belgien...!!!

af Jan Bøgedal Slundt @, 14/4 2013, 10:10 (4243 dage siden)

Hej rødder...

Jeg faldt over en tysk Bpmz vogn i Køge fra det belgiske firma L.S.Modells. Hobbykæden i Nørresundby forhandler L.S.Modells, men er der nogen på Sjælland som også gør det..?

mvh.

Jan

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 14/4 2013, 10:25 (4243 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

Kystbanen forhandler også L.S Modells, købte en sovevogn derude for ikke så lang tid siden ;-)

Mvh
Claus

af Jan Bøgedal Slundt @, 14/4 2013, 11:27 (4243 dage siden) @ Claus E. Hansen

Kystbanen forhandler også L.S Modells, købte en sovevogn derude for ikke så lang tid siden ;-)

Mvh
Claus

Okay Claus det lyder sku' fint, jeg må op og se deres nye forretning i Ordrup når de åbner, de har måske nogle gode åbningstilbud :-)

mvh.

Jan

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 16/4 2013, 23:50 (4241 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

Okay Claus det lyder sku' fint, jeg må op og se deres nye forretning i Ordrup når de åbner, de har måske nogle gode åbningstilbud :-)

mvh.

Jan

Kender jeg dem ret, så vil der helt klart være et eller andet ;-)

Mvh
Claus

af Denis Petersen, 17/4 2013, 00:42 (4241 dage siden) @ Claus E. Hansen

kender jeg dem ret skal i ikke regne med L.S. Model deroppe.

L.S.Models er vist ikke de nemmeste at danse med

Jernbanebøger

Dsb godsvogne 1965-2001 - Litra E til U

Dsb godsvogne 1965-2001 - Litra E til U
Pris 460 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak