DSB epoke IV - for entusiaster
Hejsa
Faldt over denne nystartede side på facebook. Rigtig fint sted at dele billeder af sine modeller og interessen for rød/sort materiel hvis man også er til det! Tjek det ud:
Hejsa
Faldt over denne nystartede side på facebook. Rigtig fint sted at dele billeder af sine modeller og interessen for rød/sort materiel hvis man også er til det! Tjek det ud:
Hejsa
Spændende - men nu er det altså sådan at epoke IV også dækker 1970'erne (PS: hvor mangfoldigheden nok var lidt større). Og Facebook-siden ser mere ud som om vi befinder os i den sene halvdel af 1980'erne, hvor MO'ere og brune personvogne var udryddet.
Hej UTJ
Det er der råd for - siden er opdateret!
Dansk epoke IV i model - 70 og 80'erne på skinner
Hilsen DSB MZ
Hej.
Hvorfor skal alting foregå på FacebooK - det er ikke et sted jeg kommer!!!
Torben
Hej.
Torben
----------------
Hej Torben.
Hvor har Du ret. --- Jeg kommer der heller ALDRIG mere, hvis jeg selv kan bestemme (har været der, men det var bestemt ikke "sagen").
Hilsen
Erik V. Pedersen
http://evp.dk/index.php?page=marts-2013
De kære herrer Torben og Erik
Facebook er heller ikke just min kop te til sligt; men på en eller anden måde må man vel bøje sig for udviklingen - omend modstræbende
Vi behøver vist bare at tænke på udviklingen fra Usenet og til div. fora, som de ser ud i dag - der har jeg en meget mere positiv holdning til det, end i starten
MVH
Henrik
--
Med venlig hilsen
Henrik
Hej.
Torben
----------------
Hej Torben.Hvor har Du ret. --- Jeg kommer der heller ALDRIG mere, hvis jeg selv kan bestemme (har været der, men det var bestemt ikke "sagen").
Hilsen
Erik V. Pedersen
http://evp.dk/index.php?page=marts-2013
Man bliver også helt anderledes - og grundigt - overvåget af "Big brother", når man skriver på Facebook!
--
Svend