Hobby Trade Litra Eco
Hej
Er der en der har et godt råd til hvordan man åbner denne model. jeg ønsker at monterer lys i den.
Hej
Er der en der har et godt råd til hvordan man åbner denne model. jeg ønsker at monterer lys i den.
Når den er åben, så skal du huske skiverne, der skal delvis løser problemet med at vognen har en forkert højde ….
--
Jørgen Steffensen
Hej
Jeg har en åben - et forlist ombygningsprojekt (noget med at forhøje vognkassen med ca 1 mm ved at bygge på for neden og så andre bogier).
Den ser sådan ud i splittet tilstand og er ret nem at gå til:
Taget sidder fast i vognsiderne med tre tappe i hver side og så én i hver ende i det gennemsigtige vinduesplast.
--
ئۇلغىك
Når den er åben, så skal du huske skiverne, der skal delvis løser problemet med at vognen har en forkert højde ….
Det løser intet, for det er sidehøjden i vognsiden mm som er problemet - sådan set nemt at udføre, men kræver lidt træning i selvbyg.
--
ئۇلغىك
tak
Hvor finder jeg beskrivelse af løsningen med skiverne?
Hvor finder jeg beskrivelse af løsningen med skiverne?
Epoke Modeller har tidligere forhandlet skiver til ECO-vognene. Og deri var der også en beskrivelse.
Mvh
Claus
Værsgo, her er vejledningen,
med venlig hilsen
Henrik