Hobby Trade Litra Eco af Svend Hjorth, 24/3 2025, 21:01 (4 dage siden) Hej Er der en der har et godt råd til hvordan man åbner denne model. jeg ønsker at monterer lys i den.
Hobby Trade Litra Eco af bygger01, Herning, 24/3 2025, 21:47 (4 dage siden) @ Svend Hjorth Når den er åben, så skal du huske skiverne, der skal delvis løser problemet med at vognen har en forkert højde …. -- Jørgen Steffensen
Hobby Trade Litra Eco af UTJ, 24/3 2025, 21:52 (4 dage siden) @ bygger01 Når den er åben, så skal du huske skiverne, der skal delvis løser problemet med at vognen har en forkert højde …. Det løser intet, for det er sidehøjden i vognsiden mm som er problemet - sådan set nemt at udføre, men kræver lidt træning i selvbyg. -- ئۇلغىك
Hobby Trade Litra Eco af Svend Hjorth, 24/3 2025, 22:00 (4 dage siden) @ bygger01 Hvor finder jeg beskrivelse af løsningen med skiverne?
Hobby Trade Litra Eco af Claus E. Hansen, Silkeborg, 28/3 2025, 10:57 (14 timer, 45 minutter siden) @ Svend Hjorth Hvor finder jeg beskrivelse af løsningen med skiverne? Epoke Modeller har tidligere forhandlet skiver til ECO-vognene. Og deri var der også en beskrivelse. Mvh Claus
Hobby Trade Litra Eco af mx1016, 28/3 2025, 21:53 (3 timer, 50 minutter siden) @ Svend Hjorth Værsgo, her er vejledningen, med venlig hilsen Henrik
Hobby Trade Litra Eco af UTJ, 24/3 2025, 21:51 (4 dage siden) @ Svend Hjorth Hej Er der en der har et godt råd til hvordan man åbner denne model. jeg ønsker at monterer lys i den. Jeg har en åben - et forlist ombygningsprojekt (noget med at forhøje vognkassen med ca 1 mm ved at bygge på for neden og så andre bogier). Den ser sådan ud i splittet tilstand og er ret nem at gå til: Taget sidder fast i vognsiderne med tre tappe i hver side og så én i hver ende i det gennemsigtige vinduesplast. -- ئۇلغىك