Årsstatus 2024 for modelarbejdet

af HenrikPS ⌂, Brøndby, 1/1 2025, 21:15 (14 dage siden)

Det forgangne år har bragt flere gode tog ind i samlingen. Først Heljans P-vogne, hvoraf den ene er gjort helt færdig.
[image]

Derudover har jeg købt en Y2 fra Dekas, to IC3 samt en ER fra McK. Der er kommet passagerer og lokoførere i de fleste, men jeg mangler stadig at gøre den røde IC3 5051 færdig. Den skal også males indvendigt.
[image]

Endeligt har jeg fået min TGV POS fra Trix til at virke, så nu er den også malet og har fået passagerer i. Se eventuelt mere på: https://puukka-sorensen.dk/Henrik/hobby/modeltog/togsaet/sncf-tgv-pos.html eller nogle af mine andre sider.

[image]

Samlet set har jeg i løbet af året monteret cirka 750 personer i mine tog, så jeg nu er oppe på over 1.600.
De fleste er billige figurer i 1:100. De skal først beskæres, hvorefter jeg kan begynde at male dem.

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak