75 års fødselsdag

af Claus k. Volden @, 15/11 2024, 11:15 (7 dage siden) @ Tommy Nilsson

Det var dengang da jeg blev medlem af HO i 1969/70 efter at stort set alle klubberne var med til at bygge DMJU anlægget på teknisk museum i Helsingør(den gang det lå ude på Nordre Strandvejen). Vi hade’ nogle hyggelige julefrokoster (småkager og “god” gløg) kælderen på Nordkærvej. Jeg tog turen med til Albertslund , kan huske det var med blødende hjerte vi tog afsked med Nordkærvej, i løbet af nogle år, hvor lokalerne og anlægget blev overtaget af den nydannede klub Vigerslev. Det var blevet for meget at sku’ passe Nordkærvej samt bygge på Albertslund anlægget(det som er i dag). Det sku’ kun glæde mig hvis der er nogle af de gamle medlemmer tilbage, at få en snak med dem, det er nok tvivlsomt da de var/er ældre end mig. Jeg glæder mig til på lørdag. Mange hilsner til jer alle. Stort tillykke med dagen. Claus

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak