Så røg Spor og Baner i arkivkassen ned til de andre!

af Flemming Søeborg, 5/8 2024, 20:21 (111 dage siden) @ Steff

Hej Steffen (og alle andre læsere af denne hjemmeside):

Tak fordi bladet røg i arkivkassen og ikke i brokkassen ()eller skraldespanden). Det har været en god fornemmelse at have oplevet denne periode, hvor modeljernbanehobbyen har udviklet sig gevaldigt - og nu må hobbyen altså lære at stå på egne ben uden et større blad til at fortælle om udviklingen og nyhederne.
Der er heldigvis mange kilder at øse af - Steffen nævner flere - men det ville da være dejligt, om nogle ildsjæle kunne få gang i et nyt, landsdækkende blad om modeljernbaner her og hisset.
Jeg vil fortsætte med at udsende artikler om nyheder og andet stof - egentlig skulle disse nyhedsmails have været i gang allerede nu, men der er tekniske problemer med det, så derfor må alle læsere, der ønsker mine mails, bruge den besværlige omvej via hjemmesiden www.sporogbaner.dk for at se artiklerne - jeg har netop lagt nyheden fra NMJ med sovevognen WLABo2a på siden.. Der er i øvrigt også meget nyt på hjemmesiden www.frisporet.dk , så der er noget at bruge sommeren på. Og så vil jeg allerede nu gøre opmærksom på, at Togcenter afholder legetøjsmarked på Frederiksberg den 1. september. Jeg deltager også.

Med venlig hilsen,
Flemming Søeborg

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak