WINTERZONE, nyheder mv.

af Steff, 3/6 2024, 19:32 (304 dage siden)

Kære alle

Jeg fik tilsendt et nyhedsprospekt fra det lille svenske MJ firma WINTERZONE ( https://shop.winterzone.se/index.php ), der fremstiller dele til MJ, lokomotiver, vogne, bogier samt meget andet til og ved jernbanen. Alt i 3D

Jeg har selv i sin tid anvendt WINTERZONE i.f.m. dele for AGA gasbelysning af Ambulance- og Redningsvogne i Spor 1 (1:32).

Og netop dette betyder, at næsten ligemeget hvilken skala man "kører", kan delene leveres i netop den (normalt) ønskede skala. Spørg firmaet. Der har 3D print jo sin force!!!

A pro pos AGA gas, kan man til DK lokomotiver og specialvogne få AGA gasflasker og holdere (belysning af lanterner). Skal lige rettes til, påsætte modellen, smart!!

Bedste hilsener

Steff

NB: Nej, jeg har intet som helst med firmaet at gøre, kun bruger!!

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak