NS Gbls fra Artitec
Man skal ikke holde sig tilbage fra at anskaffe en NS Gbls fra Artitec. Vogntypen er (naturligvis) også observeret i Danmark.
Bl a katalognummer Artitec 20.310.09 og 20.310.08
--
Svend
Man skal ikke holde sig tilbage fra at anskaffe en NS Gbls fra Artitec. Vogntypen er (naturligvis) også observeret i Danmark.
Bl a katalognummer Artitec 20.310.09 og 20.310.08
--
Svend
Spændende nyhed fra Artitec.
Vognen ved siden af kunne godt ligne en NS Gbs 181, som Piko har på programmet (Piko 58996)
--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.
Spændende nyhed fra Artitec.
Vognen ved siden af kunne godt ligne en NS Gbs 181, som Piko har på programmet (Piko 58996)
Du er nok snydt af Piko. Vognen til højre er højst sandsynlig en DDR-Gbs som er forbilledet for den vogn som Piko har givet en NS-bemaling.
Tror ikke at NS havde DDR-udgaven i vognparken
herfra
Og her er der lidt mere om Pikos såkaldte forbillede:
http://spoorhistorie.com/goederenwagens-Gbs.html
mon ikke du skal over i noget Eaxcttrain eller andre bedre end Pikos falsum
--
ئۇلغىك
Og flere 'katastrofer': Piko kommer nemlig også med den "danske" Gbs-vogn - Made in GDR:
54093 Lukket godsvogn litra Gbs fra DSB epoke IV-V.
Med venlig hilsen,
Flemming Søeborg
Du er nok snydt af Piko. Vognen til højre er højst sandsynlig en DDR-Gbs som er forbilledet for den vogn som Piko har givet en NS-bemaling.
Fino - det gør jo kun tingene meget nemmere (og mere korrekt).
For så er det sandsynligvis epoke 4 udgaven af vognen, man skal kigge efter - katalognummer 54092:
--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.
Du kan også kigge i retning af Exacttrain og Brawa for en DR Gbs. Forbilledet er beskrevet i "Güterwagen 1.2".
--
ئۇلغىك
Storskalaer, Livesteam : Min innendørs skala O bane. Liten men fin.
FREMO-snakken : LN ledninger, kontakter og støpsler