5 stjernet anmeldelse af FREMO
I FREMO findes der mange grupperinger, såsom H0Fine som går op en detaljer og korrekt skinnehøjde. Og så er der det endnu mere ekstreme Kdmjk/ FFMM/ FREMO DK fraktion, som kræver rp25 hjul, kortere og låste koblingsskakte, patinering af materiel, og kun brug af tillig skinner.
Derudover er der i resten af europa Fremo Nem grupperingen, hvor der er lidt mere plads til fri leg!!!Så lad jer ikke skræmme væk af FREMO DK.
Tak for kaffe, sikke da en fin anmeldelse. Ja, det er ret vildt hvad man kan opnå når man løfter i flok og skaber noget fedt sammen! Det ser pissegodt ud med vognene der står puffer mod puffer og de små dejlige flanger som ligner noget der kunne sidde på en rigtig jernbanevogn og ikke en pizzaskærekniv. Der er intet materiel der bare er løftet op af kassen og sat på sporet, næh, for folk kærer sig om det de kommer med og har gjort et fantastisk stykke arbejde med patinering og hjemmebyg! Og det allerbedste? Sidst vi holdte træf kom der over 80 FREMO medlemmer og havde det sjovt sammen om denne fantastiske gren af hobbyen, hvor vi ikke går efter laveste fællesnævner, men rent faktisk prøver at højne standarden ved at hjælpe hinanden!
PS. Du har vidst ikke oplevet den nordjyske privatbanefraktion, de er Ekstrem 3.0, med hjemmebyggede spor og sporskifter! Helt vildt fedt!
PPS. Der er intet krav om Tillig, faktisk er flere modulbyggere gået over til meingleis.
PPPS. De fleste af os elsker nye medlemmer! Den bedste oplevelse får man ved at tage hænderne op af lommerne og lytte til erfaringen, før man selv slår sig ud med de store byggeplaner.
PPPPS. Jeg er hverken medlem af FFMM eller KdMjk.